Vardagsblogg

Nu tänkte jag börja blogga igen! Jag skapade denna blogg för några månader sedan, men har bara inte orkat ta tag i att skriva något. Nu börjas det i alla fall. Det blir en alldeles vanlig vardagsblogg, och jag ska försöka att vara mindre privat i denna blogg, så att det inte blir som med min förra.

Idag är det efterkontroll på MVC som gäller, känns väl lagom roligt... Och så blir det promenad som vanligt, är så skönt att vara ute och lufsa. Och jag har ca 12 kilo till att gå ner tills jag väger som innan graviditeten.

Igår skickade jag in mitt CV till ett telefonförsäljarbolag, och blev kallad till anställningsintervju. När jag sedan googlade runt på företaget och det visar det sig vara mycket oseriöst. På flera forum kan man läsa hur de både lurar sina kunder och de anställda. Blir så arg när jag tänker på det, skulle aldrig kunna ringa och lura på folk. Förstår verkligen inte hur långt man kan sträcka sig efter smutsiga pengar egentligen. De har nog inte mycket de värdesätter på riktigt i livet.

Så någon anställningsintervju tänker jag inte gå på, inte imorgon i alla fall.

Ska gå på Kent imorgon förresten, det kommer bli grymt kul!



Dagens glada Milla

Kommentarer
Postat av: Sofia - mamma till Levi

Världens sötaste Milla!! :-) gick efterkontrolleb bra hos barnmorskan? Kram, va saknar er!

2010-03-21 @ 05:28:18
URL: http://sofiahivall.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi, visste inte att du hade skrivit! Jaa, det syns inte ens att jag fött sa hon :)

Vi saknar er med, ska bli kul att ses snart!

Kraam

2010-03-25 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0