Odlar

Var och handlade förut, och impulsköpte några fröpåsar för att odla lite.

Tycker att det är så himla häftigt att plantera frön, se hur de växer upp och utvecklas, liksom Milla växte i min mage och fortsätter att växa mer och mer för varje dag som går. Tänk, hon är inte ens 3 månader gammal och har redan vuxit över 10cm och ökat 2kg i vikt!

När jag tänker på hur perfekt allting är skapat, hur pyttesmå celler från någonstans kan växa upp och bli till fantastiska varelser och växter, råder det inget tvivel om att det finns någon Gud. Jag tror inte att en stor krock i universum har kunnat bilda allt det underbara som finns på vår jord. Känner mig fräslt på nytt sedan jag fick Milla.


Milla nyfödd, ser ut som en liten dinosariebebis :)


Jag odlar, pappa Jimmy fotar. Allt ska ju vara med i albumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0